Funkcióváltás vizsgálata projektmunkában 2.
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/07/Projet_PPetra-1024x560.png)
Az írás bemutatja azokat a projektfeladatokat, amelyek alapján a diákoknak az egykori IX. kerületi ipari terület különböző részeit kell bejárniuk és megfigyelniük a funkcionális változásokat valós keretek között.
Funkcióváltás vizsgálata projektmunkában 1.
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/07/Kepernyofoto-2024-07-04-11.06.02-1024x578.png)
Az írás egy cégérfelmérési módszerre épülő terepi projekt elméletét járja körül, amely során a tanulók a település (jelen esetben Budapest IX. kerületrészének) funkcióváltását vizsgálják.
Részvételi megközelítés a környezeti nevelésben
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/06/2_abra_Inke-2009-013-1024x768.jpg)
A hatékony környezeti nevelés feltételezi, hogy a tanítványok ténylegesen részt vesznek a környezeti közügyek megoldásában, beleértve a családban való szerepvállalástól az iskolán, a lakókörnyezeten, a településen keresztül a nemzeti, majd nemzetközi természet- és környezetvédő mozgalmakban való részvételig.
Légköri válság
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/06/Kepernyofoto-2024-06-09-10.59.14-1024x581.png)
Az alábbi foglalkozásterv a Magyar Földrajzi Társaság „Földrajz – én ezért szeretlek” pályázatra beérkezett I. díjat nyert pályamunka az óraterv kategóriában.