Hozott-e módszertani változásokat a járvány a földrajztanításban?
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/07/Digi_terem.png)
Valóban megvalósult-e a Covid-19 járvány következményeként várt pozitív hatás a tanítás-tanulás módszertani kultúrájában, és ha igen, akkor korszakos jelentőségű-e a változás? Erre a fő kérdésre keresi a választ az írás egy felmérés kapcsán.
Mi történik a földrajzórákon? Látrajz a földrajztanításról
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/05/20191128_150241-1024x402.jpg)
A tudásgazdaság újfajta kommunikációs és munkaformákat igényel, olyanokat, amelyekben közösen hoznak létre értékeket, mindenki beleteszi a saját szaktudását, nézőpontját, de közösen érlelik, csiszolják. Ezt a csapatmunkát, másként a tanulást az iskolában kell elsajátítaniuk a tanulóknak ahhoz, hogy kifejlesztett 21. századi képességeikkel kelendők legyenek a munkaerőpiacon.