A távolléti oktatás tapasztalatai szombathelyi tanulók között a COVID19-járvány idején, különös tekintettel a földrajztanításra

A tanulmány a COVID-járvány következtében kialakult tanulási helyzetet mutatja be iskolai tapasztalatok alapján. Rámutat, hogy a tanárképzésnek és a megújult közoktatásnak a lexikális ismeretek átadása helyett a tevékenységközpontú pedagógiák gyakorlati alkalmazására kell felkészítenie.
Hozott-e módszertani változásokat a járvány a földrajztanításban?

Valóban megvalósult-e a Covid-19 járvány következményeként várt pozitív hatás a tanítás-tanulás módszertani kultúrájában, és ha igen, akkor korszakos jelentőségű-e a változás? Erre a fő kérdésre keresi a választ az írás egy felmérés kapcsán.
A turizmus gazdaságban betöltött szerepe és irányai Magyarországon a COVID-19 előtt és után

A tanulmány bemutatja a turizmus 2020 tavaszi világjárvány előtti gazdasági szerepét Magyarországon, feltárja az ágazatban tapasztalt, 2020 májusáig fellépő jelenségeket, továbbá kísérletet tesz annak meghatározására, hogy a COVID-19 okozta válság hatásai miben jelentkeznek és milyen változásokat hozhatnak a jövő hazai turizmusában.