Digitális földrajztanári életutak
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/05/Digi.png)
A Magyar Földrajzi Társaság Földrajztanári Szakosztálya második alkalommal képviselhette magát az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán Digitális Tér 2019 címmel megrendezett tanári konferencián.
A kommunikáció és az innovatív technológiák alkalmazása egy projekt tervezésének példáján
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/05/Farkas_4.png)
A tanulmányban a technológiai tervezés mellett a résztvevők közötti kommunikációt vizsgáljuk. A cél, hogy bemutassunk néhány modellt és jó példát arra, hogyan vezethet eredményre a földrajzórákon a technológia és a tanulók, valamint a tanárok közötti együttműködés.
Milyen a jó földrajztankönyv?
![](https://geometodika.hu/wp-content/uploads/2024/05/Kiemelt_tk.png)
Ahhoz, hogy a magyarországi földrajzoktatást, azon belül elsősorban a haza földrajzának feldolgozását az információs társadalom igényeihez, képességeihez igazodva újszerűbbé alakíthassuk, nagyon fontos a korábbi tapasztalatok értékelése, a hazai és a nemzetközi tankönyvek, gyakorlatok elemzése.