Az európai uniós ismeretek megjelenése Magyarországon az általános iskolai földrajz- és történelemtankönyvekben

A tanulók Európai Unióról alkotott tudásának formálásában az iskolai tananyagok tartalma és megközelítése kulcsfontosságú. A tanulmány célja, hogy az általános iskolai földrajz- és történelemtankönyvek elemzésével megvizsgálja, milyen mértékű és mélységű ismeretanyaghoz férhetnek hozzá a diákok az EU-ról hazánkban.
€uroPara?!

Egy középiskolásoknak készített témanap tervét adjuk közre, amely tevékenykedtető földrajzi feladatok megoldás során állíthat emléket hazánk Európai Unióhoz való csatlakozási évfordulójának.
Montenegró – valahol útban az Unió felé

Bár az Európai Unió irányítóit manapság nem a bővítés kérdése foglalkoztatja a leginkább, reális esélye van annak, hogy néhány éven belül újabb tagországok csatlakoznak a közösséghez. Ezek egyike szinte biztosan Montenegró lesz.