Pályaorientációt fejlesztő földrajzi feladatok 2.
Az írás bemutat 3 pályaorientációt fejlesztő drámapedagógiai módszert mint életszerű és játékos tanulási formát, amely során a diákok valamilyen keretrendszerben a feldolgozandó tananyag részeseivé válnak, aktívan használják a rendelkezésre álló információkat egy cél tartalmi elérése érdekében.
A kommunikáció és az innovatív technológiák alkalmazása egy projekt tervezésének példáján
A tanulmányban a technológiai tervezés mellett a résztvevők közötti kommunikációt vizsgáljuk. A cél, hogy bemutassunk néhány modellt és jó példát arra, hogyan vezethet eredményre a földrajzórákon a technológia és a tanulók, valamint a tanárok közötti együttműködés.
„Ha a víz az élet, vajon meddig élek?” – Projekttervezés
Olyan kidolgozott projekttervet teszünk közzé, amely egy globális földrajzi, környezeti problémát elemez, egyúttal hétköznapiságával könnyen megérthető a közoktatás minden évfolyama számára a víz-, illetve ivóvízhiány témakörben.