szakmetodikus mestertanár, tanterv- és tananyagfejlesztő, tankönyvíró, az ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar Földrajz- és Földtudományi Intézet oktatója, a Földrajz szakmódszertani csoport vezetője; kutatási területe a szakmódszertani kultúra, a tanári hatékonyság vizsgálata és a térbeli kompetenciák fejlődése; tevékenységének fókusza a tanári pályára való felkészítés.
geográfus, térképész; az ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanárképző Főiskolai Kar, majd Természettudományi Kar Földrajz- és Földtudományi Intézet volt oktatója, nyugalmazott főiskolai tanára, a földrajztudomány kandidátusa.
egyetemi docens, ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar Földrajz- és Földtudományi Intézet oktatója; szakterülete a távérzékeléses adatértékelés és a karsztterületek vizsgálata; tevékenységében kiemelt szerepe van a tanári pályára való felkészítésnek.
tanterv- és vizsgafejlesztő, tankönyvszerző, földrajztanár; az Alapértékek Nonprofit Kft. szakmai szakértője; kutatási területe a földrajzoktatás tartalmi és módszertani átalakulásának, a földrajztanítás és a környezeti nevelés kapcsolatának vizsgálata.
ügyvivő szakértő, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Oktatási Igazgatóság osztályvezetője; tankerület-igazgatási, köznevelési, tanügyigazgatási és értékelési szakértő; földrajztanár.
a mindenkori főszerkesztő
Copyright 2024 © GeoMetodika – földrajz szakmódszertani folyóirat – Minden jog fenntartva!